31 Mayıs 2016 Salı

Yolları Akışına Bırak



Yolda yürürken dilenen müziğin tuhaf duygularına hepimiz kapılıyoruz. Ben en çok dram dinleyip bir de üzerine klip çekerim. Hele bir de yağmur yağdı mı tamamdır, İbrahim Tatlıses kliplerim dönmeye başlar.
Ama benim dinlediğim şarkıların dramlığı her ne kadar ağır olsa ve kliplerimdeki adam beni durduk yere terk etmiş de olsa ben bu küçük şeyden baya yüklü bir komedi sahnesi çıkartabiliyorum.
Zaten anlatırken bile gülünç, okurken de güler misiniz bilemem. Bir Selena'm olsaydı ya da sihirli bir annem, mutlaka okuyanları izlerdim. Şimdi hayal ettim de baya sapıkça bir durum oluyor aslında, izlemezdim ama en azından tansiyonu bi ölçerdim. Hadi ama bu kadar da hakkım oluversin canım.
Ne diyordum? Ha yolda müzik eşliğinde yürümece...
Ben Sıla'nın tüm şarkılarını severim. Ama özellikle bir dram albümü var ki; böyle uzak diyarlara gidip geliyoruz. Kadın dramdan ölelim diye yapmış o albümü. Ya da komedi yazanlara ithafen "Canım siz azıcık dram da yazın hadi bakem." demek için. Çünkü ben ne zaman Sıla dinlesem komedi pek yazamam. Sıla kafası çok başka oluyor. Bilmediğim düşünmediğim bir kurguya başlıyorum.
Diğerlerinde olmuyor bu tip. Ya da ben diğerlerinde dinlerken eğleniyorum. Mesela bu gönül az mı kahrını çekti diye başlayan İbrahim Tatlıses şarkısında ben arabeskten dalıp absürt bir komediyle çıkıyorum.
Diyorum ya müzik dinlemek tuhaf bi his.
Sıla dinlerken yolun akışına uzanıp bizim caddeyi boylu boyunca talan ediyorum. Bir bakıyorum evimi geçmişim. Sonra akılsız başım kahrını ayaklar çekiyor hesabı geldiğim yolu geri dönüp gidiyorum.
Peki şarkıcılar ne yapıyor?
Onların hayatı müzik içinde olduğunu düşürsek, benim gibi evin yolunu şaşırıp, ta uzaklara gidip geri dönüyorlar mı mesela?
Hadi bu yazı burada son bulsun. İlk yazı çok saçmalamaca oldu. Bunu da neyin kafasıyla yazdığımı bilmek isterseniz, bizim sokağın başına park etmiş kırmızı bir aramadan gelen Cengiz Kurtoğlu şarkıyla yazıyorum. Büyük ihtimalle apartmanlarda birindeki kıza armağan ediyor.
Bakın Nurdan burada da aklına gelen komik bir sahneyi yazmak için yazıya noktayı koyuyor.
Ben gelene kadar arabesk dinleyin...
Sevgiler.

2 yorum:

  1. Bi sihirli annen olsa ben de ellerimi birleştirip gökyüzüne doğru bakar "nurdaaaan nurdaaan" diye seni çağırır ya da selenan kendime bir arkadaş daha bulur ( çünkü senin adın 2 hece ) seni getirtirdim sen de "selam kızlaar" diye belirirdin ne tatlı olurdu :D o değil de o dram kliplerini ben yürürken değil otobüste çekiyorum o da hoş oluyor :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahahaha ben bunu yeni gördüm, kimse sallamadı sandım beni ya :D Yalnız bizim video çekmemiz lazım, demek ki... Dram olsun lütfen :D

      Sil

Popular Posts